fredag 14 september 2012

Tiden går

Sitter och funderar på allt jag vill berätta om, men som vanligt känner jag att klockan börjar bli så mycket så vi får se hur mycket det blir.. 

Enya (och Jasper också för den delen) börjar bli så stor! Hon sitter själv och gapar åt allt som erbjuds i matväg! Man börjar även märka mer och mer personlighet vilket är riktigt skoj. Så lik Jasper på ett sätt men så otroligt olik på många andra sätt. Hon är ofta nöjd och glad. Men så när hon kollar på vissa människor så börjar hon storgråta. Kommer inte ihåg att Jasper någonsin var rädd på det sättet? Men likt sin bror älskar att vara uppe och gå! Ska bli spännande att se hur det här kommer att sluta :)

Det blir mycket tid uppe i Skellefteå nu. Känns så mycket trevligare att få vara ihop hela familjen än att jag och barnen ska vara här i Umeå när Pelle är uppe och jobbar. Sen så blir det dessutom sååå mycket lättare när man hjälps åt med barnen (framförallt nattetid).

I lördags hade Emma inflyttningsfest. Eftersom Enya har slutat amma nu så drog jag med mig Erika L ner till Umeå för ett dygn utan barn och en helkväll ute. Kändes så konstigt och tomt, men samtidigt så otroligt roligt att komma ut och träffa massa trevliga vänner. Och vilken kväll det blev!! :D

Ännu ett tecken på att tiden går så snabbt är att Eva är beräknad till på måndag! Vart tog den tiden vägen?! :)

Lite bilder på mina <3






 
 



Här kommer även lite bilder från i lördags :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar