lördag 25 augusti 2012

Hejdå Umeå + Bilduppdatering

I torsdags blev det budgivning på lägenheten mellan 2 personer (den 3e stannade efter första budet). Vi hade kanske hoppats på att alla 4 som var intresserade skulle buda. Men vi känner oss riktigt nöjd med priset i alla fall. Vi skulle ha blivit nöjd bara med utgångspriset så :) Igår var vi sen och skrev på säljkontraktet för lägeneheten. Så den 12/10 säger vi hejdå till den här underbara lägenheten och Umeå..

Här kommer en liten bilduppdatering. Eftersom det var ett tag sen jag la in bilder så varnar jag för att det kommer rätt många :)


JASPER 2 ÅR!!

Blev många paket att öppna :)





Maskingalen liten kille i sin nya OnePiece



 
 
 
 
 
 

Kräftskiva i Gurras stuga:

En riktigt trevlig kväll!





 



Sköna dagar i Skellefteå:










Arbete i Ratu:

Bilar i berget under huset


 
 

Övriga bilder:







Har även tagit några kort med min mobil, men den är fortfarande på lagning så jag får lägga upp dom bilderna sen. Som vanligt skenar klockan så nu blir det sängen.

Fick förresten sova min första HELA natt nu natten som var!! Har i princip slutat amma nu så Pelle klev upp och gav Enya ersättning (+ stoppade in nappen som hon tappar rätt ofta) medan jag fick ligga och sova gott i gästrummet! Tack älskling! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar