torsdag 19 juli 2012

Uppdateringarna fortsätter komma glest. Men är det semestertider så är det :)

Mycket händer just nu. Förra veckan anlitade vi länsförsäkringar fastighetsbyrå som mäklare till att sälja lägenheten. I morgon kommer det hit en fotograf och i början på augusti är det sen tänkt att lägenheten ska läggas ut på Hemnet och i tidningen. Känns lite pirrigt! Förra veckan skrev vi även på kontraktet för huset i Skellefteå och idag betalade vi handpenningen.

I helgen var vi iväg på en ny husvagns semester igen. Även den här blev en lite kortare sväng. Fredag till söndag med Åsele marknad som mål. Även den här svängen följde pappa med oss. Riktigt mysigt hade vi!

I veckan har vi varit mycke ute hos mamma och pappa. Som jag nämnt tidigare så finns det ungefär 1000 olika projekt på gården. Det vi har gjort nu är att hjälpa till att gräva fram källargrunden (som sedan ska dräneras), öppna upp och satt dit en dörr, tagit ut den gamla vedpannan och ställt ner en ny + 2st acktankar. Sen har har det även jobbats på bastun och ved har lastats in. Jag har även avverkat premiärturen med grävmaskinen! :D

Fortfarande har jag inte haft tid att sätta mig ner och kolla igenom alla bilder som jag har tänkt lägga ut, men tids nog så kommer dom.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar