onsdag 4 juli 2012

Semester

Om det inte redan märks så kan jag ju varna för väldigt dålig uppdatering nu när Pelle har semester. Jag kan ju, som jag gör nu, uppdatera från mobilen. Men det känns alltid lite bökigare..

Snabb uppdatering bara.
Lördag:
Körde till mamma och pappa för det årliga RATU-MÅSTERSKAPEN (gårdskamp med namnet på byn som dom bor i). Det var ovanligt få deltagare i år. Men trots detta och det ovanligt urusla vädret så var det riktigt trevligt. Trevligast av allt var så klart att JAG VANN!! :D

Söndag:
Körde upp till pelles föräldrar i Skellefteå. Körde en liten sväng och kollade in läget på några olika hus som ligger ute till salu. Blev mer eller mindre besviken på alla..

Måndag:
For in till stan och träffade Erika, Gustav och Alfred. Medan barnen sov passade vi på att gå runt och kolla på lite hus som Erika och Peter varit på väg att köpa. Efter middagen var vi till Bureå på husvisning, men det läget var inte heller nått att hurra för.. På kvällen åkte vi sen och träffade Lotta, Fredde och Adam en snabbis.

Tisdag:
Pelle och jasper tvättade bilen och jag fick lägga mig och vila en stund. Blir inte mycke sömn vissa nätter :/ Kan nog inte beskriva hur mycket jag längtar efter att få sova en heeel natt! Men jag vet ju att tids nog så.. den som väntar på nått gott.. :)
På em åkte vi in till stan och handlade lite. Passade sen på att hälsa på Carro, Per, Rut och Hugo en snabbis.

I dag:
Körde upp till Piteå havsbad! Har varit ute hela dagen. Jasper har lekt i den stora lekparken och fick även köra lite el-bil. Fick nästan släpa han därifrån :)
Nu är barnen nattade och det är dax för lite vuxentid. Dvs ligga med varsin bok, Cola och Chirre :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar