fredag 27 april 2012

Ändrade planer

Idag blev det bestämt att jag ska åka till Östersund i morgon för att hälsa på min kompis Malin som fyller 30år på lördag! Har jag tur hinner jag då även träffa min kompis Frida. Var ungefär 1 år sen jag var och hälsade på dom sist. Hade länge gått och funderat på om jag skulle åka till Östersund den här helgen men det var alltså först idag jag bestämde mig. Alli nämnde att hon skulle åka dit torsdag till lördag så då passade det ju bra att vi åker tillsammans. Blir spännande att få träffa Malins lilla kille (Scott) som redan har hunnit bli 8 månader! Var ju egentligen tänkt att vi skulle ha en sushi kväll på fredag men den blir framflyttad till på lördag istället.

Idag har jag tillbringat förmiddagen med syrran (och Enya såklart). Efter att ha lämnat Jasper på dagis (eller förskolan som det ju nu heter) åkte vi iväg till IKSU där vi först sprang en kort stund på bandet (ca 2,5km) och sen blev det lite lätt styrketräning. Minns inte när jag styrketränade sist, men skoj var det! :)

(skrivet ons 25/4)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar