fredag 27 april 2012

Östersund

Igår vid ca 19.30 kom vi fram till Östersund. Jag, Enya och Alli. Körningen gick bara bra. Hade tänkt låta Alli övningsköra efter halva vägen, eller efter vi pausat någonstans, men jag kände mig pigg så det slutade med att jag körde hela vägen nonstop. Får se till att hon får övningsköra på hemvägen i morgon i stället.. :)

Idag vaknade vi till kanon väder! Känns som det var länge sen solen ville visa sig, så förmiddagen spenderades ute. Vi gick bland annat fram och tillbaka till Malin och hennes kille Ronnys stuga, som också ligger här på Norderön. Efter lunch åkte vi in till stan där vi började med att träffa Frida en snabbis på hennes jobb. Sen blev det lite klädshopping till Enya. Var egentligen inget vi behövde men det slutade med att jag hade shoppat 2st klänningar, 1par strumpbyxor, 1 body, 3st leggings och 1par byxor! Och allt för bara ca 320kr, bra fyndat va?! :)
I morgon bitti bär det av hemmåt igen. Känns tråkigt att jag inte hinner umgås mer med både Malin och Frida men det ska ändå bli skönt att få pussa på mina fina killar igen som är hemma och väntar.

Nu ska Enya få på sig pyjamas och sen få lite kvälllsfika, sen tror jag "lets dance" (och Malins ca 2kg godis som hon fick i present) väntar! :)

Kvällsmys med Malin och Enya! :)
Här är en outfit som vi shoppade idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar