söndag 29 april 2012

V75

Igår blev en rätt hektisk dag. Direkt efter frukosten sa jag hejdå till Malin, Ronny och Scott och hämtade sedan upp Alli inne i stan. Alli fick sen övningsköra till Sollefteå där vi stannade och åt lunch. Trodde att jag skulle känna mig mer nervös och orolig att när Alli övningskörde men jag tycker vi båda skötte oss fint :)

Direkt när vi kom hem packade vi ur bilen och sen drog jag på min mina mc-kläder för första gången på 1 år! Dom satt väl inte så bra som man kunde önska men dom gick ju i alla fall på :)
Jag och min kompis Gustav (Gurra) hade bestämt att vi skulle åka på V75 här på Umåker i år igen. Förra året var vi också iväg. Då körde jag Pelles HD dit (ägde just då halva) men eftersom han inte har hämtat hem den än (står uppe i Skellefteå), fick jag åka med på Gurras istället.
Tråkigt nog var vädret inte det bästa i år heller, men nästa år då har vi bestämt att det ska vara sol och varmt så vi kan sitta där med var sin kall öl i handen :D

Väl hemma igen blev det att snabbt amma Enya innan det blev dags att åka iväg igen. Dax för sushi med brudarna!! Gjorde egen sushi i mängder och snackade massa skit. Riktigt trevligt var det, tack tjejer!

(skrivet lör den 28/4)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar