fredag 20 april 2012

Dax att komma i form

För andra gången den här veckan har jag nu varit ute på en joggingtur med min syster Alexandra. Vi har anmält oss till blodomloppet den 29/5 för att ha ett litet mål att sikta på :) För att bli ett lag lyckades vi även få mamma, pappa och min bror Christoffer att anmäla sig! Efter 2 barn på mindre än 2 år så känner jag verkligen att det är dags att ta tag i träningen igen och försöka komma i lite bättre form.

Den här veckan har min älskade make Pelle varit på fackmöte nere i Sundsvall så min syster har bott hos mig för att hjälpa till med barnen. Riktigt gulligt av henne :) Som en liten gengäld ska jag nu ta och klippa hennes toppar och håller tummarna för att det blir någorlunda rakt..

(skrivet tors den 19/4)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar