fredag 17 augusti 2012

Fullt upp..

Jag hade trott att det skulle bli bättre med uppdateringar nu när Pelles semester är slut. Men det har varit så fullt upp med flytten till Skellefteå att jag tror uppdateringarna snarare har blivit ännu glesare..

Hade visning av våran lägenhet i onsdags och på söndag ska det bli en till. Så nu dom sista veckorna har det blivit mycket städning och ihopplockning av alla saker. Har börjat inse att vi har lyckats samla på oss riktigt mycket saker! Känns roligt att det verkar vara några som är intresserade i alla fall. Lät på mäklaren som en ev budgivning skulle starta i början på nästa vecka, SPÄNNANDE!! :D

Den här veckan har vi varit uppe i Skellefteå eftersom Pelle började på sitt nya jobb i tisdags! Skulle vilja skriva så mycket av vad vi har hittat på men då kommer jag nog aldrig komma i säng. Så jag får helt enkelt sammanfatta veckan som mycket skön! Pelles föräldrar har hjälpt mig med barnen på dagarna och vädret har varit kanonbra. 2 kvällar har jag varit iväg och spelat discgolf (frisbee). Hur kul som helst. Eller nja, det hade ju kunnat vara lite roligare om man var lite bättre men.. Ena kvällen var jag iväg ensam med Erika L. Supertrevligt att få lite tjejtid ihop utan barnen :) Den andra kvällen var inte så tokig den heller, då var det jag, Pelle, Erika och Peter.

Tyvärr så har det inte blivit så mycket bilder tagna då min mobil har kraschat för 3e gången nu. Precis innan 2 års dagen. Får se om det får bli en ny mobil snart. Håller tummarna att dom ger mig en ny, för hoppas kan man ju alltid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar