söndag 19 augusti 2012

Träningsvärk

Huvva vilken träningsvärk jag lär ha i morgon!! Har bilat i berg hela dagen. Pappa hade lånat en borr över helgen så både lördag och söndag har arbetet med att dränera om huset fortsatt. Trots att pappa, Pelle, Lars, Jimmy och jag har hjälpts åt så hann vi inte klart allt. Så pappa har tagit kompledigt halva dagen i morgon så jag lovade att komma ut i morgon igen och hjälpa till. Lär ångra det i morgon men jag ser det som bra gratis träning. Just i detta nu i alla fall :)

Har nu klarat av nytto vecka nr 2. Vi (eller kanske rättare sagt jag) bestämde att vi skulle ha en ny "nyttig" månad. Alltså inte äta skräpmat, godis, glass, dricka, gofika osv. Har ca 2.5 av gravidkilona kvar som ska bort! Sen är det visserligen ca 8kg kvar till min målvikt. Men det får ta den tid det tar att gå ner dom. Peter och Erika har ju förlovat sig och planerar att troligtvis gifta sig nästa höst. Så det blir nog en bra morot! :) Första målet blir att köra 4 nyttoveckor men förhoppningsvis klarar vi av att köra 4 veckor till. Till sista september. Men vi får se hur det känns.

Måste bara avsluta med att säga:
TACK för den riktigt goda middagen som Lars flickvän Julie lagade åt hela familjen G-S i lördags!GRATTIS till Alli som idag tävlade på Umåker (ponnytrav) och Vann 1 lopp och kom 2a i ett annat!!
Tack för att vi fick komma på ditt 7 års kalas i fredags Ella (Jimmys dotter)! (Dock väldigt surt att vi inte fick fika av allt gott som ni bjöd på..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar