onsdag 22 augusti 2012

Tredje visningen..

..av lägenheten var idag. Så ännu en gång har det dammats och städats för fullt här hemma. Hur kan det bli så stökigt och smutsigt på så kort tid?! Det verkar i alla fall vara 4 st som är intresserade så i morgon drar en budgivning igång! Känns spännande :D

Börjar känna mig riktigt slut. Förstår inte riktigt hur ensamstående föräldrar klarar sig? Pelle åkte i måndags kväll så det är bara 2 hela dagar som jag har haft båda barnen själv. Men som sagt så börjar jag känna mig helt matt. Det är tur man har en stor familj som ställer upp. Idag bjöd Chrille och Linda på middag tex. Riktigt skönt att slippa laga mat. Dom följde sen med hem så Jasper fick några fler att leka med.

Nu är Robinson slut så nu blir det sängen innan jag somnar på soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar