måndag 21 maj 2012

Cykeltur

Det blev ingen träning för mig idag. Alli hade redan varit ute och joggat på idrotten så tanken var att jag skulle ut och springa själv. Men jag kände mig så sjukt opeppad på att ta mig ut själv så i stället fick det bli en cykeltur med hela familjen. Jag cyklade med Jasper i cykelvagnen, Pelle cyklade med Enya i bärselen och Doris fick springa. Så otroligt skönt väder det var ute! Det blev "lilla nydala" runt (5km) + fram och tillbaka till OK för att pumpa Pelles däck.

Förmiddagen spenderades dumt nog inte ute i finvädret. Jasper var så nöjd med att vara inne och leka på sitt rum så då fick det bli så idag. Vi byggde med lego och gjorde lite olika tågbanor. Han har blivit lite mer för att bygga nu. Annars har det mest varit att riva som har varit skoj :)

Jasper bygger tågbanor

tada!

Enya är inne i en djup diskussion med Bamse :P

2 kommentarer:

  1. åh va ja blir gla att läsa din blogg gumman, saknar ju er! mina godingar, ses gärna på onsdag. kram

    SvaraRadera
  2. jag är så lyckligt lottad som har dom här under barnbarna. jappen var ju helt underbar i helgen när han körde skoter och grävskopa:)

    SvaraRadera