söndag 27 maj 2012

Sovmorgon

Liksom varje dag sen förra veckan har Jasper fortsatt även den här veckan att ta sovmorgon! Han vaknar mellan 7 och 8 nu vilket är otroligt skönt! För 2 veckor sen tänkte jag att jag måste kliva upp med Jasper nån morgon så Pelle får sig en sovmorgon. Men Jasper måste ha hört mina tankar eftersom han helt plötsligt började sova riktigt länge på morgonen. Vi fick ju till och med väcka han i tisdags kl 8 för att hinna till dagis :) Idag pratade jag med dagispersonalen igen och sa att det kommer bli lite senare jag lämnar och hämtar nu när han sover så länge och det var helt Okej. Blir skönt att slippa känna att man alltid kommer försent annars.

Helgen har spenderats i Örviken hos Pelles föräldrar. Vi åkte upp på lördag och ner igen på söndagen. Efter lunch på lördag åkte vi in till stan en sväng medan Jasper sov. Passade då på att träffa Therece och hennes sambo Peter (och hans 2 barn) en snabbis! Tyvärr hann vi inte träffa Erika och Peter (+ Gustav och Alfred) nått den här svängen.. På Söndagen var det riktigt kanonväder igen så på fm blev det att ligga i solen och njuta! Pelle och Jasper passade också på att tvätta bilen. På em kom Pelles bror Anders med familj och sen kom även Pelles syster Carro med familj förbi.


Enya i sin nya solhatt och sin söta klänning
som hon fick av Malin i Östersund.

Jasper busar och kör sin bil
på väg upp till Skellefteå

Pelle tvättar bilen...

...och får proffs hjälp :)

Enya med kusin Tyra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar