söndag 13 maj 2012

Helgen

Så fort den här helgen har passerat! Redan söndag kväll. Igår var hela familjen till busplaneten på strömpilen. Jag, Enya och Doris gick dit och fick ett spontant sällskap av Thomas och lille Calle (som är 2 mån yngre än Jasper). Stackars Ida låg hemma med både öron- OCH bihåleinflammation. Krya på dig gumman!

Efter att vi busat klart blev det lite shopping (igen!) och sen en promenad hem. När båda barnen vaknat åkte vi förbi mitt jobb och bjöd på en butterkaka. Jag och Pelle fick såklart nöja oss med enbart kaffe, men det var faktiskt inga problem. Som det känns just nu så skulle jag kunna vara utan allt "gott" längre än den 1a juni, men vi får väl se.. :) Var skoj att träffa dom på jobbet igen! Fick faktiskt ett litet sug att komma tillbaka och jobba igen. Men än är det länge kvar.. :)

Idag vaknade båda barnen kl 05.30. Men gullig som han är så skickade Pelle upp mig i sängen igen där jag sov till 9.30!! Efter lunch blev den sen en sväng ut till pappa för att hjälpa till och klyva lite ved och nu ikväll har vi skruvat ihop Pelles nya cykel.

Bloggen har, som ni ser, fått ett nytt utseende. Har fortfarande inte fått till den som jag skulle vilja så den lär fortsätta ändra utseende den närmaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar