onsdag 30 maj 2012

"Myja"

Idag har det inte hänt mycket. Jag fick lov att väcka Enya kl 3 inatt för att hon skulle äta (ammade vid 18 kvällen innan och sov sen från ca 20 tills hon blev väckt!). Men trots att jag fått sova länge i natt så har jag kännt mig riktigt trött. Efter att ha lämnat Jasper på dagis blev det därför att lägga mig i sängen igen och vila. Som tur var ville Enya också sova :)

Efter dagis blev det en promenad med Enya, Jasper och Doris. Jasper ville gå hela vägen men lät Nallen och Kissen åka i vagnen. På vägen hem stannade vi på en lekplats som ligger på andra sidan vägen för att sen avsluta promenaden hemma på lekplatsen. Promenaden tog lite tid eftersom Jasper skulle peka ut och ta upp alla (kändes det iaf som) stenar och myror. Han var även noga med att visa alla. Haha, min lilla gullunge!!

"myja"

Kissen och Nallen skulle vara med och leka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar