måndag 14 maj 2012

Feber

Idag fick min lille Jasper feber, stackarn. Märkte att han blev väldigt lugn idag på förmiddagen. Ville bara sitta och mysa i soffan vilket är ett tecken på att nått är tokigt. Kollade tempen som då låg på 38.2. Febern har hållt i sig hela dagen och nu ikväll var den uppe i nästan 39. Han har ju varit förkyld i en vecka nu så jag håller tummarna att det inte är nån inflammation på gång! Om han har feber i morgon igen blir det nog VAB för Pelle. Jappe har ju dessutom tid på barnkliniken i morgon för astmautredning så jag hoppas att det inte måste ställas in. Har väntat rätt länge på att få en tid dit och måste vi avboka så lät det som det inte finns nån ny tid förrän efter sommaren!

För min egen del hoppas jag att resterna av min förkylning förbrändes av dagens IKSU träning med Alli. Det blev att springa på bandet och sen köra lite styrketräning. Har en känsla av att det kommer kännas i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar