torsdag 10 maj 2012

Pinup tattoo

Nu har jag varit till Olov på Ume Skin Art och lämnat några bilder på hur jag skulle vilja att min pinup tatuering ska se ut. Han skulle rita en skiss och sen höra av sig. Så spännande, vill göra tatueringen NU!!

I morse vaknade Enya kl 05 och nästan precis efter att jag ammat klart så vaknade Jasper, så det blev en tidig morgon för oss alla tre. Efter lite morgon mys i sängen ville Jasper gå ner och äta frukost och sen kolla på sin favorit "Traktor Tom" på youtube. Han sätter sig vid min dator och säger "brum brum, tom tom" och nickar när man frågar om det är Traktor Tom han vill se. Gullunge! :)

Efter att ha lämnat Jasper på dagis blev det en morgon promenad med Enya, Eva och hundarna. När jag kom hem ringde jag pappa och undrade om han hade tid att komma och limma en sak åt mig. Så han kom förbi och fixade det och sen drack vi kaffe och pratade lite. Vad skulle man göra utan sin fixar pappa? :)

Här är bilderna som jag gav till Olov. Kan han få ihop nån bra skiss tro?

Det här blir "basen"
med lite ändringar
gällande
handpositionerna,
ansiktet och lite på
klänningen

såhär tänkte jag
vänstra armen


förslag på hur
ansiktet kan se ut

också ett förslag på ansikte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar