torsdag 3 maj 2012

Förkyld!

Urs, jag har gått och blivit förkyld! Hade ont i halsen hela dagen igår och nu blir jag mer och mer tät i näsan.. :/ Så typiskt när man äntligen börjar komma igång med träningen. Som tur är hann jag och Alli springa en sväng i måndags (4km) och har jag tur kommer vi även kunna springa på söndag som planerat. Så har jag tur så blir det bara dagens träning som jag missar den här veckan.

Idag hade Enya tid för 2månaders vägning och mätning på BVC. Hon väger nu 5150g och var 56,5cm lång. Lite mindre än vad jätte bäbisen Jasper som vägde 5810g och var 60cm lång!

Nu har Pelle kommit hem från bostadsrättsföreningens årsmöte så nu blir det soffmys och ett avsnitt av Game of thrones!
Lite eftermiddagsbus ute med
Jasper och Enya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar